Zeldas

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Zelda - 28 juli 2012 16:22

Var och handlade lite saker innan som vi kan baka en paj på ikväll + en fläkt vilket verkligen behövdes. När jag kom hem så kändejag bara att det behövs fixas iordning här idag, så jag började med att plocka lite med några av mina hyllor och lådor i badrummet, resultatet blev ju ganska okej med tanke på hur det såg ut innan men jag har verkligen allt för mycket saker, fattar inte vad jag ska ställa allt och mer än dubbelt så mycket ligger nedslängt i säckar. .__.

Får se hur jag gör med resten sen, det är ju så sjukt jobbigt att städa i denna hettan bara.   

 

             

Försökte fixa iordning på mina smycken också men ja, det gick åt fan med den saken med tanke på att smyckesstället är för litet och jag har 50000 andra smycken att hänga upp.  

Ovido - Quiz & Flashcards