Zeldas

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Zelda - 12 juli 2012 17:00

Bara imorgon kvar och sen är jag ledig tills på tisdag, känns så sjukt underbart!   Idag har jag haft fullt upp, direkt efter jobbet hade jag en massa andra ärenden att uträtta och massor av samtal att ringa. Nu sitter jag här och slappar i tv rummet med älskling, det är sjukt varmt ute, lite för varmt när man är så här trött som jag är idag. Behöver gå och handla mat men jag orkar verkligen inte det just nu, det får vänta någon timma till. Ville passa på att visa lite av mina nyare smycken, har fått mer och mer dille på just smycken den sista tiden, mest ringar.

         

Nästa vecka är det östersjöfestivalen, ser faktiskt fram emot det även fast jag jobbar alla dagar förutom en av dagarna under festivalen. Låg och funderade lite över vad jag ska ha på mig den lediga dagen. Ska i alla fall ha mitt superhärliga såpbubblehalsband på mig, det är ett måste.   

 

Tänkte kanske ha något i stil med detta med tanke på att något i liknande stil skulle passa mig perfekt i smaken till ett sådant tillfälle. (bilden är ihopaklippt av random klädesplagg från google i paint så det ser kanske inte superbra ut men ja..  )

 

Med en älgkebab i ena handen och älsklingen i den andra, strosandes fram bland stånden och karusellerna över hela stan kommer det nog bli supermysigt.




Ovido - Quiz & Flashcards