Zeldas

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Zelda - 20 juli 2012 18:45

Ledig idag så jag och älskling passade på att gå ut på festivalen en stund. Köpte langos för första gången och det var helt sjukligt gott! 

 

Gick runt och blåste såpbubblor och kikade på alla stånden men det fanns faktiskt inte lika mycket som jag fastnade för detta året som förra. Köpte ändå en rolig rosa peruk och sen började det spöregna så vi sprang hem och satt och mös med utematen här hemma istället.   

I kväll ska vi bara ta det superlugnt och antingen kolla på någon bra serie eller film vilket känns superpassande för jag har så sjukligen ont i magen idag och orkar verkligen inget annat än att slappa.

Imorgon ska jag jobba igen, visserligen bara till två vilket känns skönt. När jag kommer hem så ska älsklingens bröder och en kompis hit och umgås innan de ska ut på festivalen. 

Nästa vecka ska vi iväg på marknad med familjen, förhoppningsvis hittar jag något mer där.

 

Fick i alla fall tag på 2par supergulliga glasögon igår som jag beställde hem. Har inte vart så där supermycket för glasögon innan men dessa var så söta att jag smälte.  

 

   

Nej, nu har jag inte mer att komma med för närvarande. Hoppas alla får en supermysig fredagskväll!   


Ovido - Quiz & Flashcards