Zeldas

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Zelda - 7 juli 2012 23:15

Idag har verkligen inte vart en rolig dag, vart med om en massa jobbigt och känner mig halvt deprimerad och helt utsliten. Somnade nästan direkt när jag kom hem från jobbet och sov i flera timmar. Nu ikväll innan jag lägger mig tänker jag försöka muntra upp mig själv lite genom att spela lite skyward sword.

 

 

Upp och jobba imorgon igen. Har ledigt på Tisdag i alla fall så det känns faktiskt skönt, ska passa på att försöka smälta allt tills dess och så åker vi nog ut till älsklingens mamma och pappa och myser.

Tänkte passa på att ladda upp några bilder från resan jag gjorde hem till midsommar med faster. Kommer  fler senare när pappa lyckats lista ut hur man mailar över de bilderna som togs med hans kamera.

 

      

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards