Zeldas

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Zelda - 30 juli 2012 21:15

Idag är vi hemma hos hunnis föräldrar igen, ska snart spela eternal sonata igen, har fastnat helt för det spelet.  

I förrgår bakade jag min första paj någonsin av de bären vi plockade i skogen förra gången vi var här och den vart supergod!  

   

Känner mig faktiskt ganska stolt över mig själv! :)

 

Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle färga håret rosa? Well now i've done it!  

 

 

Passade på att klippa mig också.  

Fast det var inte riktigt sant det...  Om ni läst mina tidigare inlägg så vet ni säkert om att jag för lite sen nämnde att jag köpt en rosa peruk. Passade på att ta lite kort med den igår.

 

Och utan.  

 

Kommer att ladda upp lite fler bilder senare eller imorgon, nu är det dags att sätta sig och spela ett tag.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards